Prosimy Państwa o skrupulatne wypełnianie składanych do tut. Urzędu wniosków, co usprawni ich rozpatrywanie.
Prosimy o zwrócenie uwagi na najczęściej popełniane błędy w formularzu informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc publiczną związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz jej skutków:
- część A pkt 4 – wskazanie niewłaściwego identyfikatora gminy, w której podmiot ma miejsce zamieszkania albo siedzibę,
- część A pkt 5 – wpisanie klasy działalności PKD niefigurującej we wpisie podmiotu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego,
- część D pkt 1-2 – niewskazanie przypadków pomocy pomimo jej otrzymania (np. mikropożyczka, dofinansowanie kosztów działalności gospodarczej przedsiębiorcy samozatrudnionego, dofinansowanie wynagrodzeń pracowników), brak dokładnych dat otrzymania pomocy, brak podstawy prawnej udzielenia pomocy,
- część D pkt 4 – błędne zaznaczenie odpowiedzi „nie dotyczy" (należy zaznaczyć „tak" lub „nie").